Mazda 6 Forums banner

Awaria Scbs do przodu

1 reading
131K views 108 replies 47 participants last post by  Benedict  
#1 ·
Cześć, jestem nowy w klubie i zastanawiałem się, czy ktoś miał podobny problem. Mam model Sport Nav tourer z 2016 roku z przebiegiem 91 tys. km. Kilka tygodni temu na desce rozdzielczej pojawiły się trzy komunikaty: awaria SCBS do przodu, kontrola trakcji i migający I stop. Samochód przeszedł w tryb awaryjny, ale po wyłączeniu silnika wszystko się zresetowało i działało dobrze. Zdarzyło się to jeszcze kilka razy, więc zabrałem go do głównego dealera Mazdy i powiedzieli, że może to być zapchany filtr cząstek stałych, więc go odetkali i powiedzieli, że są w 99% pewni, że to naprawi problem, ale tak się nie stało. Samochód nadal to robi, brakuje mu mocy, automatyczna skrzynia biegów wydaje się niesynchroniczna, a jeśli dam mu trochę w trasie, ponownie pojawiają się te same komunikaty i przechodzi w tryb awaryjny. Zabieram go z powrotem w przyszłym tygodniu i zatrzymają go, aż zostanie naprawiony (mam nadzieję), czy ktoś miał podobne problemy?

#3 ·
Cześć, jestem nowy w klubie i zastanawiałem się, czy ktoś miał ten sam problem. Mam 2016 Sport nav tourer z przebiegiem 91 tys. km, kilka tygodni temu dostałem trzy komunikaty na desce rozdzielczej: scbs forward malfunction, kontrola trakcji i I stop migało, samochód przeszedł w tryb awaryjny, ale kiedy wyłączyłem silnik, wszystko się zresetowało i działało ok, zdarzyło się to jeszcze kilka razy, więc zawiozłem go do głównych dealerów Mazdy i powiedzieli, że może być zapchany dpf, więc go odetkali i powiedzieli, że są w 99% pewni, że to naprawi, ale tak się nie stało, samochód nadal to robi, brakuje mu mocy, automatyczna skrzynia biegów wydaje się niesynchroniczna, a jeśli dam mu trochę gazu na autostradzie, pojawiają się te same komunikaty i wchodzi w tryb awaryjny, zabieram go z powrotem w przyszłym tygodniu i zatrzymają go, aż zostanie naprawiony (mam nadzieję), czy ktoś miał podobne problemy.