Mazda 6 Forums banner
Status
Not open for further replies.
401 - 420 of 421 Posts
Veel dank voor de hulp. Heb de usb-box nog niet geïnstalleerd, maar wauw, zelfs het infotainmentsysteem met de 70.00.100 is na gebruik vandaag absoluut een ander systeem, veel sneller en gemakkelijker te gebruiken. Dus een must op Mazda.

Dus, ik heb net een hardware-upgrade gedaan, alles werkt perfect.
Slechts één ding dat ik wil vermelden.
Als je probeert de console met bekerhouders te verwijderen, zit er een schroef onder de achterste bodembekleding van de bekerhouder.
Ik ben er zeker van dat dit niet in elke versie zit, mijn 2017 heeft die schroef.
Als iemand dat hier al eerder heeft vermeld, dan is dit slechts een herinnering.
Bedankt en een fijne zondag!

Even een snelle vraag van een complete noob hier....
Ik wil mijn software updaten, want ik heb een oude 55-versie op mijn 2016 Mazda 6 (UK) en ik vind hem soms een beetje glitchy.
(Ik heb geen iPhone, alleen een Android-telefoon, en ik weet niet hoe Android Auto zich verhoudt tot Apple Carplay)
Dus ik heb de 70.000.367A EU N firmware gedownload. Kan ik deze gewoon installeren en uitvoeren zonder de hardware, en misschien de hardware later upgraden?
Moet ik ook eerst 70.00.100A installeren?

Alle aanbevelingen zijn welkom.

Even een snelle vraag van een complete noob hierin....
Ik wil mijn software updaten, want ik heb een oude 55-versie op mijn 2016 Mazda 6 (VK) en ik vind het soms een beetje glitchy.
(Ik heb geen iPhone, alleen een Android-telefoon, en ik weet niet hoe Android Auto zich verhoudt tot Apple Carplay)
Dus ik heb de 70.000.367A EU N firmware gedownload. Kan ik deze gewoon installeren en uitvoeren zonder de hardware, en misschien de hardware later upgraden?
Moet ik ook eerst 70.00.100A installeren?

Alle aanbevelingen zijn welkom.
Ik raad je ten zeerste aan om de eerste post van ASH8 heel zorgvuldig te lezen en de upgrade procedure te volgen,
Ja, je moet 70.00.100A installeren.

Ik heb veel versies van Mazda Connect voor verschillende regio's, ik weet zeker dat velen van jullie er een nodig hebben, de nieuwste en meest recente versie die ik heb is 70.00.100 en eerdere versies, als iemand geïnteresseerd is, schrijf me, ik zal het graag op een schijf monteren zodat je het kunt downloaden.

Maar ik ben op zoek naar de nieuwste versie 70.00.352. ADR, als iemand het heeft of een link om te downloaden, bedankt

Mensen doen mee om de bestanden te krijgen en we kunnen niet zien of ze echt zijn of dat Mazda trollt om mensen zover te krijgen dat ze de bestanden delen nadat ze een sommatie hebben gestuurd.

Discussion starter · #419 · (Edited)
De meeste informatie die ik op de voorpagina heb geplaatst, is bijgewerkt.
Zoals we weten is het plaatsen van live bedrijfs-URL's of -links niet toegestaan, de man die de oude Hi-Drive Server betaalde en beheerde, is DMCA gesloten.

Als een van jullie nieuwe firmware nodig heeft, kun je die nog steeds verkrijgen, maar je moet me hier een bericht sturen door op mijn avatar te klikken en op Bericht te klikken.

Ik moet weten welke versie er momenteel in de auto draait, zowel de Failsafe- als de herinstallatienummers, de regioletters en het LAND waarin de auto wordt bestuurd, aangezien sommigen van jullie een VPN gebruiken.

Ik geef nog steeds geen tuningadvies AIO en ik heb ook geen OUDERE en verouderde firmware omdat ik ruimte nodig had op de server.
Ik heb alleen het minimum voor elk automodel en elke regio om te updaten naar de nieuwste firmwareversies.
Voor Gen 6 Mazda MZD-Connect is dat 74.00.324A. (NA N, EU N of 4A N), heb nog steeds geen Japanse firmware of JP M.

Voor huidige Gen 7 Mazda's ja, kan daar helpen, maar kan ALLEEN de originele geïnstalleerde updaten, maar slechts een woord van advies....
IMPORTEER of EXPORTEER deze Mazda's NIET, want U KUNT de firmware NIET wijzigen naar de lokaal gebruikte, radio's werken niet, kaarten werken niet en Mazda-dealers kunnen niet updaten, onderhouden of repareren.
Het systeem staat gewoon niet toe om regio's te wijzigen, alles wat je krijgt is 'Bestand niet gevonden', vraag niet want er is niets dat ik kan doen of een Mazda-dealer kan doen, want hun systeem repareert geen Mazda's die zijn gemaakt voor en verkocht in andere landen.

401 - 420 of 421 Posts
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.