Mazda 6 Forums banner

1 - 14 of 14 Posts

·
Registered
Joined
·
47 Posts
Discussion Starter #1
Made this on Playstation 2. I have others if anyone is interested.

[attachmentid=17155]
 

Attachments

·
Registered
Joined
·
2,118 Posts
i didn't know there was a speed6 on gran turismo 4... never played the game obviously! haha
 

·
Registered
Joined
·
2,118 Posts
you fellows like the game? do you recommend...
 

·
Registered
Joined
·
47 Posts
Discussion Starter #5
The game's pretty good. I'd like to be able to customize the cars a little better. It'll be interesting to see the new PS3 when it comes out.

Here's another shot:

[attachmentid=17186]
 

Attachments

·
Registered
Joined
·
1,278 Posts
The game's pretty good. I'd like to be able to customize the cars a little better. It'll be interesting to see the new PS3 when it comes out.

Here's another shot:

[attachmentid=17186]
[/b]
Dude.....I LOVE THAT PIC! AWESOME JOB! :love: ehhehe ya......GT on the PS3 is gonna look awesome.....I believe there are pics of the game on www.ign.com
 

·
Registered
Joined
·
1,307 Posts
Damn, i haven't played that game in months!!! Awesome game tho!
 

·
Registered
Joined
·
1,278 Posts
Damn, i haven't played that game in months!!! Awesome game tho![/b]
+1.....I finished everything...Except the last Championship on the Formula 1 Series......after that.......Done! ehhee..As for the Endurance races?......B-SPEC!! ahaha
 

·
Registered
Joined
·
1,749 Posts
^^b-spec rocks for endurance races!!! :yesnod:
 

·
Registered
Joined
·
1,278 Posts
^^b-spec rocks for endurance races!!! :yesnod:[/b]
ahaha...EXACTLY....I mean...Who wants to sit on their arse for a full 24 hours?.....hmmm I dont...
 
1 - 14 of 14 Posts
Top