Mazda 6 Forums banner

1 - 12 of 12 Posts

·
Registered
Joined
·
2,059 Posts
Discussion Starter #1
I think I'm leaning towards Steel Gray other than Onyx Black now.

I don't know. It just seems so attractive to me.

And it looks like it has such depth and quality when it's clean as well.

 

·
Registered
Joined
·
2,059 Posts
Discussion Starter #4
Replying to Topic 'OMG Guys.'

QUOTE
Originally posted by Gecko_2k2


            Any reason why steel gray would be a bad choice?[/b]

Well. The only thing I can think of is it costs $105CAD extra to go with any color except black. Other than that, no downside that I can see. :D
 

·
Registered
Joined
·
980 Posts
Reading Topic: OMG Guys.

yeah i know....we canadians have to pay extra for any other paint beside the black
mine will be either the gray, blue, black or yellow....they all look so damn nice
 

·
Registered
Joined
·
2,059 Posts
Discussion Starter #7
Reading Topic: OMG Guys.

NL = the new abbr. for Newfoundland.

It used to be NF but it changed last month to NL.

Now to everyone it looks like I'm from Netherlands.
 

·
Registered
Joined
·
1,423 Posts
Replying to Topic 'OMG Guys.'

QUOTE
Originally posted by ChoppaBoy


            dont worry its normal, next week youll be leaning towards lapis blue[/b]
Yep.. your right. I've switched my thinking between different colors so many times that I'm keeping my mouth shut now.
 

·
Registered
Joined
·
212 Posts
Reading Topic: OMG Guys.

Tell me about colors... First I loved the blue. Then the silver. Then I was gonna wait and see how the sepang green looks like. The I looooved the blue again. In the end, I just decided not to wait for the green and deemed the blue beautiful but impractical for the hot summers down here (esp. since I have black leather interior). So I ended up going with silver. :D
 
1 - 12 of 12 Posts
Top