Mazda 6 Forums banner
21 - 40 of 202 Posts

·
Administrator
2021 Mazda6 Carbon Edition
Joined
·
8,680 Posts
Tails look good!

Does the blue dim the fogs?
 

·
Registered
Joined
·
3,854 Posts
Discussion Starter · #23 ·
Tails look good!

Does the blue dim the fogs?
It actually gives the fog an "HID effect" as put by Lamin-x on their website. I did notice a more clear white light instead of the yellowish OEM.
 

·
Registered
Joined
·
3,854 Posts
Discussion Starter · #24 ·
here are some pics taken by the james river down in williamsburg





 

·
Registered
Joined
·
3,854 Posts
Discussion Starter · #25 ·
Got my SuperbrightLEDS today. they are much brighter than the crappy cheap ones i 1st ordered.



 

·
Registered
Joined
·
3,854 Posts
Discussion Starter · #26 ·




 

·
Registered
Joined
·
3,854 Posts
Discussion Starter · #27 ·
Tinted side markers



 

·
Administrator
2021 Mazda6 Carbon Edition
Joined
·
8,680 Posts
Nice! How did you do it? They still light up?
 

·
Registered
Joined
·
3,854 Posts
Discussion Starter · #29 ·
Nice! How did you do it? They still light up?
thanks! i just bought tint film from autozone. 20% tint. cost 10 bucks haha. and i just applied and trimmed. took no more than 10 mins. i have crappy cell phone pics of them lit up at night i'll upload later. also, i got 20% because the only ones they sold between that were 35% and 5%. my tails are tinted with 17%, so 20% was pretty freakin close enough.
 

·
Registered
Joined
·
3,854 Posts
Discussion Starter · #30 ·
never posted pics of blacked out emblems.



 

·
Registered
Joined
·
3,854 Posts
Discussion Starter · #31 · (Edited)
Engine Cover Painted

getting ready to paint the engine cover. taped it off today. wish i could paint it today but i'll have to wait til tomorrow. luckily i am off work :)
i am painting the top and bottom parts blue, along with my fuse box cover. i was originally gonna paint the letters blue, but when i tried exact-o knifing the tape off the lettering, i was not able to get smooth lines so i gave up and will probably just paint pen it.



heres a pic of the 1st coat. already added a 2nd. dont think im gonna do anymore after that. now i just gotta wait til tomorrow so it fully dries.

 

·
Registered
Joined
·
50 Posts
Is this Navi stock or something you added? If you added it what kind is it?
 

·
Registered
Joined
·
3,854 Posts
Discussion Starter · #33 ·
its stock. included with tech package i believe
 

·
Registered
Joined
·
3,414 Posts
Welcome!
 

·
Registered
Joined
·
3,854 Posts
Discussion Starter · #35 ·
finished cover

finished product. i need to get a silver sharpie or blue paint pen for the lettering.

 

·
Registered
Joined
·
3,854 Posts
Discussion Starter · #36 ·
installed



thinking of painting my fluid caps blue next
 

·
Registered
Joined
·
3,854 Posts
Discussion Starter · #37 ·
Found a nice spot for pics right around the corner from my place



 

·
Registered
Joined
·
2,204 Posts
yeah man. i really enoy this thread esp the beautiful scenery of virginia. just a thought. i think you shoulda painted the mazda emblem on the engine cover black also.
 
21 - 40 of 202 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top